jmolenaar.reismee.nl

Eerste dag Boston

Na een lange vlucht zijn we gisteravond eindelijk aangekomen in Boston. De reis ging op een vertraging philadelphia-Boston na vlekkeloos. Rond 20:00 lokale tijd zijn we bij onze verblijfplaats voor de komende drie dagen aangekomen, Hostelling International: een simpele verblijfplaats waar we prima hebben kunnen slapen die avond. Voor die tijd nog wel een pizza gegeten waarbij velen het niet konden laten een Large te bestellen. Aangezien deze 16' in doorsnede zijn (zeker 40 cm) hadden we meer dan genoeg om het toch wel karige vliegtuigaanbod aan te vullen.

De dag daarop mochten zaten we al weer om 8:00 aan het ontbijt om 8:30 richting MIT de wandelen. Als dit bezoek een maatstaf is voor de rest dan zitten we zeker goed deze reis!

Hierbij zal ik het laten voor deze keer i.v.m. weinig tijd en éééééérg traag internet. Morgen zal ik nog wat meer foto's uploaden en wat meer over ons bezek aan MIT vertellen.

cheers,

Jordy vanuit een erg mistig Boston