jmolenaar.reismee.nl

Laatste bericht

Op moment van typen zit ik hier de laatste dag in Las Vegas. We hebben een boel gezien, ook in Death Valley waar we vrijdag door heen gereden zijn. De meest bijzondere bezichtigheden daar waren de Devils Golf Course en Badwater Basin waar zoutkristallen de meest aparte formaties vormden. Verder waren ook de zandduinen mooi voor het echte woestijngevoel. Onderweg hebben we nog een fransoos meegenomen die samen met zo'n 50 andere busreizigers gestrand was en daar al twee uur aan het wachten was.

We kwamen met zonsondergang in Vegas aan en reden meteen de strip op. Ons hotel zit op 10 minuutjes lopen van de strip en we hebben er superluxe kamers! Zelfs de tweede keer is het bijzonder hier rond te lopen en ook wat meer hotels en casinos van binnen te zien. Ook supergaaf was de goochelshow van David Copperfield. Ongelooflijk hoe bijvoorbeeld een complete auto het podium op wordt getoverd.

Morgen rijden we één auto terug naar L.A. en overmorgen stap ik weer op het vliegtuig. Tot gauw!

Arno

Heb met veel plezier vanje leuke verhalen en mooie foto's genoten; jammer dat er een eind aan komt (Vegas geen succes?). Wel leuk je gauw weer terug te zien en dan de 'editors cut' te horen/zien.

lucy

Bedankt voor al je mooie verhalen en foto's. Erg leuk om jouw reis een beetje mee te mogen beleven op deze manier.

Goede vlucht en tot woensdag!

Linda

vergeet's avonds Fremontstreet experience niet te bezoeken ! zie ook http://www.youtube.com/watch?v=Cok0B0y_wBE
Dit is de oude "strip". Super gave lichtshow (gratis)
Hopelijk bereikt dit je nog tijd ..... zo niet een goede terug reis. En alvast bedankt voor het laten mee reizen, erg leuk !! Je Tante

Kees

Welkom thuis !

Hierbij nogmaals dank voor alle leuke verhalen de afgelopen weken.

Succes met de Jetlag